Konkurs M A N I E W S K I

Wyniki konkursu 

1 miesjce lojolo_marfa
(za to, że uśmiecham się każdego dnia patrząc na to zdjęcie, po prostu mistrz :))




2 miejsce mcmadziun
(za przepiękne długie włosy i magię całego zdjęcia)



3 miesjce
 (postanowiłam przyznać je dwóm osobom)

tustuska
(za pomysł na zdjęcie- REWELACJA)



marianeek96
(za perfekcję wykonania)



Było bardzo ciężko, duzo wspaniałych zdjęć i cudownych fryzur, ale nigdy się tak nie uśmiałam. 
Zdjęcia z dzieciństwa to jest to! Mają swój niepowtarzalny klimat i brawa za odwagę :)
Gratulacje :) 

Po nagrody proszę zgłaszać się na info@maniewski.pl w temacie wpisując konkurs. Proszę podajcie linki do wybranych produktów ze strony Maniewski shop. 

Gratuluję raz jeszcze i dziękuję a wszystkie nadesłane prace :) 

Buziaki






 Na początku trochę się pożalę umarł mój komputer dlatego nie miałam możliwości wcześniej dodać konkursu, ale już się poprawiam :)

Co należy zrobić aby wziąć udział w konkursie?

- polub na facebooku Maniewski oraz Nounou
- dodaj na instagram zdjęcie swojej najlepszej w życiu fryzury (może to być zdjęcie z dzieciństwa,  śmieszna fryzura z tematycznej imprezy, wybór jest dowolny na zdjęciu muszą być Twoje włosy)
- otaguj na zdjęciu #mojanajlepszafryzura i oznacz na zdjęciu @sylviagaczorek oraz @maniewskiklub

Co można wygrać?

1 miejsce
 lokownica + dowolna szczotka i dowolna odżywka ze sklepu shop Maniewski
2 miejsce
Dowolny szampon + odzywka + szczotka do wyboru z shop Maniewski
3 miejsce
dowolna szczotka do modelowania ze sklepu shop Maniewski
Powodzenia  :)

Koniec konkursu 6 października


I na sam koniec jeśli ktoś nie widział zapraszam na filmik o modelowaniu włosów

22 komentarze:

  1. Nie mam instagramu. Gdzie mogę zamieścić swoje zdjęcie?
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jemu znam ból braku komputera :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę, się, że konkurs do 6 października, bo 4 będę miała świetną fryzurę! :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam polubione wymieniane strony ale na moim profilu nie jest to widocznie, muszę to zmienić?

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam w tym miesiącu u was na regeneracji włosów produktami Kemon z linii Nuova Firba. Bardzo spodobał mi się efekt i zastanawiam się nad kupnem całej serii. Czy według twojej opinii lepiej działa Kemon czy jednak Davines?

    OdpowiedzUsuń
  6. Sylwuś a można zrobić kolaż z tych fryzur :) ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda,że nie umiem się czesać! :((((

    http://moniksxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "(może to być zdjęcie z dzieciństwa, śmieszna fryzura z tematycznej imprezy, wybór jest dowolny na zdjęciu muszą być Twoje włosy)" :)

      Usuń
  8. Syl a można fryzurę komuś zrobić i dodać wtedy ????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytaj dokładnie notkę :) "na zdjęciu muszą być Twoje włosy" :)

      Usuń
  9. Syl można dodać tylko jedno czy pare zdjeć?

    OdpowiedzUsuń
  10. super pomysł na konkurs ! :)

    http://gabrielasiwiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Można dodać to zdjęcie prywatnie tak żebyś tylko Ty to widziała? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie, że organizujesz takie konkursy :)

    polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. W planach mam wybranie się do fryzjera, nie ukrywam że w planach mam własnie ten na rynku u Maniewskiego. Jestem ciekawa cen u Ciebie strzyżenia, farbowania, modelowania? Liczę na odpowiedż

    OdpowiedzUsuń
  14. W planach mam wybranie się do fryzjera, nie ukrywam że w planach mam własnie ten na rynku u Maniewskiego. Jestem ciekawa cen u Ciebie strzyżenia, farbowania, modelowania? Liczę na odpowiedż

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedy wyniki syl? :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Aaa <3 mega się cieszę! dziękuję! :**

    OdpowiedzUsuń